Pages

Wednesday, August 10, 2011

Ljetno čišćenje

Predivan dan - ugodno je toplo, vjetar šuška kroz lišće; doživljaj kvare jedino radovi na ulici. Promet je slab. Nakon jutarnje kave, pretraživanja Interneta, nekih sitnih poslova po kući krećem u preslagivanje ormara. Nekako uvijek tijekom kolovoza osjetim potrebu da završim nedovršene stvari, presložim ormare, odbacim nepotrebne stvari. Dok to radim razmišljam koji su mi sljedeći ciljevi - ljudi to obično rade pred Novu godinu, a ja tijekom kolovoza. Volim kad se u zraku osjeća da su u tijeku godišnji odmori, sve je malo sporije, stigne se i ono za što tijekom godine nema vremena. Stigne se i razmisliti. Ove godine ću su i zapisati neki dugoročniji plan - puno je stvari koje želim uraditi, puno je stvari koje želim popraviti, puno je stvari koje želim promijeniti. I pri tome mislim i na one sasvim prizemne stvari koje čine život. Nisu mi na umu nikakvi veliki zaokreti, tek potreba da život stavim u neku formu i usmjerim tamo gdje će me ono što činim činiti sretnom i ispunjenom.
Vrijeme je i da ponovno izvučem svoju Singericu - vratim se svojim lutkama. Nadam se da ću kroz neko vrijeme urediti posebnu sobu u potkrovlju samo za lutke. Soba je taman toliko velika da posluži kao radionica. Ima krovni prozor i još jedan prozor iz kojeg se vidi samo šuma. Kosi krov - uvijek sam voljela kose krovove, djeluju tako intimno, sigurno, zaštitnički. Tako sam vesela kad pomislim da u svom domu mogu napraviti takav mali raj samo za sebe. I moje lutke, naravno.
Nadam se da ću kroz neko vrijeme opet na blogu objavljivati fotografije lutaka koje napravim. Back to work!

1 comment:

Anonymous said...

Uživaj u svom domu,radovima, svojim prekrasnim lutkicama!

Pusa i lijep pozdrav:)