Pages

Sunday, November 21, 2010

Priča o lutkama - story about dolls (croatian only)

Šezdeset godina braka nijedno od njih nije krilo nista od svog bračnog partnera, bili su sretni, voljeli se, razgovarali, pomagali jedno drugo, među njima nije bilo tajni.
Ali supruga (sada već starica) je čuvala sanduk na ormaru i upozoravajući više puta muža da ga ne otvara i ne pita šta je u njemu. Muž je poštovao njenu želju pa tako nije ni pokušavao saznati šta se krije u sanduku, sve do onog dana kad mu je žena jako oslabila i kad je doktor rekao da su joj dani odbrojeni. Tužan i nesretan muž počeo je razmišljati kako će ostati udovac i počevši razgledati stvari svoje žene koje je naumio sačuvati za uspomenu, pade mu pogled na sanduk, uzeo ga je i odnio do kreveta na kojem je ležala njegova bolesna žena, koja se ugledavši sanduk osmjehnula, rekla je uplakanih očiju, gledajući svog voljenog muža, kojeg će uskoro napustiti:" Sad ga možeš otvoriti"!
Otvorio je muž sanduk i našao u njemu dvije lutke od platna, igle za šivenje i 25000 dolara, upitao je:"Zašto si čuvala ove stvari u sanduku"?
Odgovorila mu je šapćući: "Kad sam se udala rekla mi je nena da je tajna dobrog i uspješnog braka ostavljanje svađe i prepirke... i nasavjetovala me je da kad se god naljutim na tebe uzmem igle i konac i sašijem lutku."
Ovdje je skoro zaplakao pomislivši: “Samo dvije lutke??? Znači za šezdeset godina braka samo dva puta se naljutila na mene?!" I iako je bio tužan zato što mu je žena ležala na smrtnoj postelji osjetio se sretnim jer je nije naljutio osim dva puta.... "Dobro", rekao je, "saznali smo tajnu lutki," a šta je sa 25 000 dolara?"
Odgovorila mu je, sakrivajući svoje suze da ga ne bi jos više rastužila. Poslije 60 godina zajedničkog života ona odlazi a on ostaje sam.
Odgovorila mu je:"Ovo je suma koju sam skupila prodavši svoje lutke!!!”


Ovo je priča pronađena na internetu, na žalost, ne znam tko je autor. Priča mi je izmamila suze na oči. Moje lutke doduše ne nastaju po tom modelu, ali pošto je ovo blog o lutkama poklanjam vam ovu lijepu priču meni nepoznatog autora.

2 comments:

Anonymous said...

Jako lijepa i dirljiva priča.
Šteta što autor nije poznat, ali dobro je pročitati i zapamtiti

Rea said...

da...koliko bi mudrih zena moglo zaraditi na ovaj nacin. tuzno. no, najcesce istinito. ono sto nedostaje u relanom svijetu, to je sposobnost drzati zatvorena usta, sposobnost trpljenja sutke,zaboravljena ili nadidjena mudrost i strpljenje. sve svojstveno zeni u pricici...